GÜNCEL
Giriş Tarihi : 09-05-2020 06:40   Güncelleme : 09-05-2020 06:40

Sevda Noyan'dan Ülke TV'ye özür dileten skandal sözler: '15 Temmuz kursağımızda kaldı..'

Ülke TV'de Sevda Noyan, 15 Temmuz üzerinden yaptığı açıklamalarıyla tepki toplarken programın yapıldığı kanalın yönetiminden özür açıklaması geldi..

Sevda Noyan'dan Ülke TV'ye özür dileten skandal sözler: '15 Temmuz kursağımızda kaldı..'

Ülke TV'de Esra Elönü'nün sunduğu 'Arafta Sorular' programına konuk olan yazar Sevda Noyan, 15 Temmuz üzerinden yaptığı açıklamalarıyla tepki topladı.

Yaptığı şiddet yanlısı ve hukuk dışı açıklamasıyla medyanın gündemine oturan Noyan, "15 Temmuz kursağımızda kaldı... bizim aile 50 kişiyi götürür" ifadelerini kullandı.

Şiddet yanlısı açıklamalarıyla eleştirilerin odağındaki Sevda Noyan'ın tepkiye neden olan açıklamaları şu şekilde:

"15 Temmuz kursağımızda kaldı, istediklerimizi yapamadık. Boş bulunduk... Yanlış anlaşılmasın, doğru anlaşılsın; bizim aile 50 kişiyi götürür. Bu konuda çok donanımlıyız maddi ve manevi olarak. Liderimizin yanındayız ve asla yedirmeyiz bu ülkede, onu söyleyeyim. Ayaklarını denk alsınlar. Bizim sitede hâlâ 3-5 var, benim listem hazır."

Ayrıca programın sunucusu Esra Elönü ise, Noyan'ın sözleri üzerine; "Ayak az kalır bence, 4 ayaklarını denk alsınlar" diyerek yanıt vermesi de tepkiye neden oldu.

ÜLKE TV VE KANAL7 YÖNETİMİ DE TEPKİ GÖSTERDİ

Sevda Noyan'ın televizyon progamında kullandığı şiddet yanlısı skandal ifadelere Ülke TV ve Kanal 7 Medya Grubu'ndan da tepki geldi.

Konuya dair Ülke TV ve Kanal 7 Medya Grubu'ndan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"3 Mayıs 2020 Pazar günü Arafta Sorular Programı’na konuk olan Sevda Noyan’ın, kamuoyunda tartışılan “darbe söylentileri” üzerine yapmış olduğu maksadını aşan açıklamaları Kanal 7 Medya Grubu’nun kurumsal değerleri ve yayın ilkeleri ile hiç bir şekilde uyuşmamaktadır.

Sevda Noyan’ın “darbe ve darbecileri” eleştirmenin ötesindeki söylemlerini Ülke TV ve Kanal 7 Medya Grubu olarak asla tasvip etmiyoruz. Tasvip etmediğimiz ve yayın ilkelerimize aykırı sözlerin Ülke Tv ekranlarından sarfedilmesi nedeniyle kamuoyundan özür dileriz"

Milli Gazete